Klokje rond geslapen - Reisverslag uit Kalpitiya, Sri Lanka van JanMonique - WaarBenJij.nu Klokje rond geslapen - Reisverslag uit Kalpitiya, Sri Lanka van JanMonique - WaarBenJij.nu

Klokje rond geslapen

Blijf op de hoogte en volg JanMonique

18 Januari 2017 | Sri Lanka, Kalpitiya

We zullen het nodig hebben gehad maar werden vanmorgen pas om 10.00 wakker. De rust, het geluid van de zee, de heerlijke maaltijd gisteren avond en zonder airco of fan. Het is hier s'avond ong. 21 graden en alles is open tussen de muren en het dak. Dus natuurlijke ventilatie. Nu lekker lezen, wandelen, zwemmen en tutten. Speciaal voor Michiel een foto van het zee aquarium hier. en voor Gerard Udaya gaat ons hier ophalen en met ons mee naar het noorden.
Liefs Jan en Monique

• 18 Januari 2017 - 10:14

Martin En Irene:

Wat ziet het er allemaal mooi uit lieve vrienden. Heerlijk uitrusten en genieten van het land, de ze, de mensen en elkaar.
    Hier is alles wit en dat is ook altijd mooi voor de foto's.

• 18 Januari 2017 - 11:53

Astrid :

Geweldig, weer een hele nieuwe ervaring. Verbaast mij dat er al van die luxe hotels zijn, of is het er toevallig maar 1? Leuk om jullie te volgen ik blijf altijd nieuwsgierig hoe het daar is. Als er ook foto's volgen is het helemaal leuk!

• 18 Januari 2017 - 14:56

Joany En Ray:

Hallo Lieve jan en Monique,

Wat klinkt dat allemaal heerlijk en ziet er allemaal super uit! Ik verwacht wel wat meer fotos hoor monique......:) Geniet er lekker van de komende dagen..en rust goed uit!

• 18 Januari 2017 - 15:21

Ria Stolk:

Direct de eerste nacht al zo goed kunnen slapen dat beloofd heel veel goeds.
    Het wordt vast weer een top tijd.
    liefs
    Ria

• 18 Januari 2017 - 17:10

Steef:

Lekker uitgerust aan de vakantie beginnen. Geniet er van. Groetjes

• 18 Januari 2017 - 20:14

Viola:

Suuuper leuke foto's! Geweldig die wc echt buiten hahaha!
    Giel vind het aquarium heel mooi, en zou zoiets natuurlijk ook wel willen hihi!

Liefs ons xxx

• 19 Januari 2017 - 13:38

Marlies:

Leuk om op deze manier mee te reizen. Nog veel plezier
JanMonique

Actief sinds 07 Jan. 2017