Vijf dagen relaxen Horizon Kitesurfing Beach Hotel - Reisverslag uit Kalpitiya, Sri Lanka van JanMonique - WaarBenJij.nu Vijf dagen relaxen Horizon Kitesurfing Beach Hotel - Reisverslag uit Kalpitiya, Sri Lanka van JanMonique - WaarBenJij.nu

Vijf dagen relaxen Horizon Kitesurfing Beach Hotel

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg JanMonique

17 Januari 2017 | Sri Lanka, Kalpitiya

Na een prima nacht slapen en wat rond geteut zijn we na flink afdingen van 80 euro naar 50 naar Kalpitiya vertrokken. De rit duurde 3,5 uur met een relaxte chauffeur in het krioelende verkeer. Waar volgens ons de koeien op de eerste plaats komen om voor te stoppen. Die kijken ook niet op of om in het voortrazende verkeer. Na een paar keer navraag doen omdat het hotel afgelegen ligt , kwamen we op een verrassende mooie plek.
Het is allemaal nieuw en nog niet zolang geopend. Het zijn ongeveer 9 cabines met een buiten douche en toilet. Ziet er design uit in de toekomst komt er nog een zwembad en de golven en het strand zie je vanaf de veranda. In de keuken staan ze op dit moment heerlijk te koken tenminste dat hopen we. En vannacht op het geluid van de golven in slaap gewiegd worden.

• 17 Januari 2017 - 15:49

Ria Stolk:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Zo te horen hebben jullie een goed onderkomen gevonden waar je het wel een tijdje uit kunt houden. Ik kan niet wachten om de foto's te zien.
    Veel liefs en geniet er van.
    Ria

• 17 Januari 2017 - 16:53

Aida:

AAH klinkt heerlijk!!!!! genietze xxx

• 17 Januari 2017 - 23:42

Viola:

Haai mams en paps,
    Wat klinkt dat al leuk om zo door het drukke verkeer te rijden en mee te maken hoe het er daar aan toe gaat. Gaaf dat het hotel zo dicht bij de zee ligt. Het klinkt in ieder geval heel ontspannen als je op het geluid van de golven in slaap kan vallen! Geniet ervan & sweeet dreams xxxxxxx
JanMonique

Actief sinds 07 Jan. 2017