Pinguïns en turtles - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van JanMonique - WaarBenJij.nu Pinguïns en turtles - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van JanMonique - WaarBenJij.nu

Pinguïns en turtles

Blijf op de hoogte en volg JanMonique

06 Februari 2017 | Sri Lanka, Hikkaduwa

Zondag 5-2
Wandelen staat op ons programma dus na het ontbijt in de zonnecrème bikini en zwembroek aan en lopen maar langs het strand. Niets bij ons dus ook geen fotocamera .
Zal je net zien een aantal moslim families die de zee ingaan. Niets bijzonders zou je zeggen maar dit zijn degene waarvan de vrouwen alleen door een spleetje kijken en helemaal zwart gekleed zijn. Dit wordt spannend hoe houden ze alles bedekt. Een hele worsteling volgt er om de kinderen boven water te houden en alle kleden op zijn plek te laten zitten. Ik moet zeggen erg knap want behalve de ogen is alles bedekt gebleven. Terwijl een van de dames toch door een golf gegrepen werd en echt kopje onder ging. Maar met behulp van de andere dames overeind geholpen met nog steeds alles op zijn plek. De heren waren met de wat grotere kinderen bezich en de 2 waterschildpadden met zeegras aan het voeren. Alles bij elkaar een koddig gezicht en zou er net als diverse andere graag een paar plaatjes van hebben geschoten en ook van de turtles. Misschien morgen weer.

• 06 Februari 2017 - 17:50

Ria Stolk:

Weer verkeerd om gelezen. Ben begonnen met "Snorkelen" en nu de "Pinguins", maar goed dat geeft niet.

Dat was gewoon een prachtig opgevoerd toneelstuk wat jullie daar gezien hebben. Ik zie het al helemaal voor me Monique. Zoals jij het geheel beschrijft zou een toneel schrijver niet beter kunnen.
    Zonde dat je, je camera niet bij je had.
    liefs
    Riaxxx