Festival 23-1 - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van JanMonique - WaarBenJij.nu Festival 23-1 - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van JanMonique - WaarBenJij.nu

Festival 23-1

Blijf op de hoogte en volg JanMonique

23 Januari 2017 | Sri Lanka, Anuradhapura

Na onze heerlijke maaltijd zijn we om alles even te bekomen een stuk gaan wandelen en wat horen we in de buurt muziek.
Een paar aardige mensen zagen ons zoeken en hebben ons erheen gebracht. Er was een soort talenten jacht bezig, met jury en een video met ontstaan van de muziek, dans en de camera's .
Bij sommige dachten we oren dicht en waren we kakkerlak bij ons in de buurt in de gaten aan het houden maar sommige waren volgens ons best goed en vergaten we de kakkerlak weer.
Waar die gebleven is weten we niet maar weer een muzikale avond.

• 23 Januari 2017 - 19:07

Irene:

Lieve vrienden, wat maken jullie weer een mooie reis! Martin en ik genieten van jullie verhalen en foto's. Prachtig deel van de wereld waar zonet zien genoeg te ontdekken valt voor jullie. Wij zijn afgelopen vrijdag met de Duponnen uitbeten geweest bij Grk&zo waar we een hele gezellige avond met elkaar hebben gehad en lekker hebben gelachen met elkaar. Gisteren gekookt voor klanten die met z'n vieren dit weekend naar ons zijn toegekomen en ook zijn blijven slapen in Delft. Was een erg leuke dag met lekkere lunch en diner. Tussndoor lekker gewandeld en dat was leuk omdat er op veel plekken werd geschaatst. Prachtig weer voor een mooie koude ijswandeling. Nu lekker even aan het bijkomen met de beentjes omhoog. Groetjes van ons en geniet van al het moois in dat mooie land en morgen van een lekker modderbadje! Is geloof ik goed voor de huid...........
JanMonique

Actief sinds 07 Jan. 2017