Veilig aangekomen - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van JanMonique - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van JanMonique - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg JanMonique

16 Januari 2017 | Sri Lanka, Colombo

Na een heerlijke relax verjaardag, KLM heeft goede service zeker in de nw. Dreamliner. Lekker eten met de nodige wijntjes, filmpje kijken en af en toe van binnen dan schieten die bijna 10 uur vliegen duurt wel op.
Op het vliegveld zoeken of de taxi er stond, nee dus dan maar even geld wisselen en de data van de mini tablet kopen zodat we het hotel konden bellen of ze überhaupt wel op ons rekende.
Genoeg kamers leeg en we ploffen gewoon neer. Jan zijn sigaartje en ik mijn moeder bellen dat we op de plek zijn aangekomen.
Morgen zien we wel hoe en waar we zitten nu een paar uur slapen want het is hier 4,5 uur later.
Dus 4.30 snachts Welterusten en bedankt voor alle felicitaties.
Xxxxxxxx

• 16 Januari 2017 - 23:42

Martin En Irene:

Goed te horen dat de vlucht met KLM prima is verlopen en jullie veilig zijn geland in Colombo. Slaap lekker en morgen veel plezier met het ontdekken van jullie vakantie land.